نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مرور شایعات نقل و انتقالات یوونتوس

مرور شایعات نقل و انتقالات یوونتوس

یوونتوس برای حضور پر قدرت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و البته سری آ ایتالیا ، نیاز به خریدهای خوب دارد و حتی پیش از این هم گفته شد که یکی از مهم ترین شروط کونته برای تمدید با یووه جذب بازیکن های مورد نظر در تابستان است .

 

در همین رابطه امروز جانلوکا دی مارزیو کارشناس اسکای به تحلیل شرایط امروز ترانسفر یوونتوس پرداخت .

 

به عقیده دی مارزیو ، هفته پیش رو برای یووه از نظر نقل و انتقالات بسیار حیاتی است و یووه می تواند سرنوشت بسیاری از اهداف خود را مشخص کند . بر این اساس گفته می شود که یووه کار انتقال موراتا را تمام کرده و با افزایش پیشنهاد از 15 میلیون یورو به 18 و جلب رضایت رئال مادرید ، کار انتقال موراتا به تورین تقریبا نهایی شده است . در کل برای اعلام رسمی انتقال او خوشبینی زیادی وجود دارد و تنها گفته می شود که برای پاداش او کمی مذاکره لازم باشد که با توجه به فوت دی استفانو ، امروز شرایط برای ادامه مذاکرات بین یووه و رئال به صورت جدی مهیا نبوده است .

 

تحلیل ِ دیگر دی مارزیو در مورد اورا است که گفته می شود این بازیکن هم به احتمال زیاد پس از اشلی کول و ویدیچ وارد فوتبال ایتالیا خواهد شد با این تفاوت که مقصد او یوونتوس خواهد بود . طبق شواهد اورا در صورت ترک منچستر به تورین خواهد آمد و همانطور که پیش بینی هم می شد همه خریدهای یووه برای درخشش در اروپا است .

 

اما روابط سرد بین یووه و فیورنتینا کار را برای انتقال کوادرادو از فلورانس به تورین سخت می کند و دی مارزیو پیش بینی می کند که فیورنتینا اصرار زیادی به حفظ کوادرادو داشته باشد و حتی در صورت فروش او نیز ، احتمالا یووه آخرین گزینه برای مدیران فیورنتینا خواهد بود .

 

سایر اخبار امروز نیز به پیشنهادهای مختلف برای دو ستاره یوونتوس یعنی ویدال و پوگبا باز می گردد که در مورد ویدال گفته می شود ، باشگاه یونایتد 50 میلیون پوند را به همراه نانی به یووه پیشنهاد کرده است که گویا کونته نظر مثبتی در مورد نانی پرتغالی ندارد و بنابراین انتقال ویدال صورت نخواهد گرفت .

 

و همچنین پیش بینی می شود که برخلاف اخبار منتشر شده در ساعات قبل در مورد پوگبا ، او نیز بزودی توافقات لازم را با یووه انجام دهد و قرارداد خود را با بیانکونری تمدید کند .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: